رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: بخش زایمان بیمارستان جوین باهدف پیاده‌سازی برنامه جوانی جمعیت به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۹۵۸۰۵۵۶
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از جوین، محمد سالاری در آیین افتتاح این طرح درمانی که با حضور جمعی از مسئولان استان و شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: طرح درمانی بخش زایمان (LDR) بیمارستان قمر بنی‌هاشم (ع) جوین در این شهرستان غربی خراسان رضوی به بهره‌برداری رسید.

 وی افزود: این طرح با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال در گستره ۹۰۰ مترمربع، باهدف پیاده‌سازی برنامه جوانی جمعیت تکمیل و تجهیز شده است که خیران سلامت نیز در اجرای آن مشارکت داشته‌اند.

 سالاری با اشاره به دستاوردهای پربار انقلاب اسلامی در ۴۵ سال اخیر، بیان کرد: همه تلاش دشمن سیاه‌نمایی و ایجاد یاس و ناامیدی برای کوچک‌شمردن برکات و دستاوردهای انقلاب در بین مردم بوده است.

 علی سامقانی، فرماندار جوین نیز در این آیین اعلام کرد: طرح درمانی اتاق‌های تک‌نفره زایمان (LDR) در بیمارستان جوین شرایط ویژه‌ای در مسیر اجرای برنامه جوانی جمعیت دارد که انتظار می‌رود با تکمیل و تجهیز این بخش و فعالیت پزشکان متخصص و فوق‌تخصص زنان و زایمان، دیگر نیازی به اعزام بیماران به شهرستان سبزوار نباشد.

 وی ادامه داد: با تغییرات مدیریتی مجموعه دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در ۲ سال اخیر، درمانگاه‌های شهید سیف و حاجی‌آباد جوین نیز که از رده خارج شده بود، با تلاش و هماهنگی مجدد به چرخه ساخت و تکمیل بازگشته است.

 حجت‌الاسلام حسین بوژمهرانی، امام‌جمعه جوین نیز عنوان کرد: آماده‌سازی و راه‌اندازی طرح LDR بیمارستان قمر بنی‌هاشم شهر "نقاب"، کاری ارزشمند بود که باهمت دانشگاه علوم پزشکی سبزوار و مشارکت خیران عملی شد و امید است زمینه آغاز فعالیت دیگر بخش‌های درمانی از جمله "آی. سی. یو"، "سی. سی. یو" و سی.تی.اسکن این مرکز درمانی نیز فراهم شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار